My & vaření

Dýňové muffiny

Krásné páteční odpoledne!

Jsem velký milovník dýní a tím pádem neustále hledám způsoby, kterými bych je přidala do jídel. Jsem maniak. Dneska jsem plánovala velký učící den. Mým velkým problémem je, že když se nedokážu soustředit nebo jsem ve stresu tak jdu PÉCT, NEBO VAŘIT. No co vám mám povídat, jakmile se vzdálím od stolu ke kuchyňské lince, je to jasné. Je doučeno.

Dneska jsem měla chuť na něco zdravého, po čem bych nebyla nafouklá a přeslazená cukrem. V ten moment se mi vybavila barva podzimního listí, včerejší Hallowenská dýně, kterou jsem viděla v obchodě a fotky jídel oranžové barvy, kam lidé přidávají dýni.

Dlouho se chystám na brownies z červené řepy, na makronky (které jíst nebudu, ale chci si zkusit tu přípravu – a ty fotky! ♥). No a pak taky dýni v Muffinech. Dneska je ten správný den, půlku dýně mám v lednici!

Tak jsem se pustila do šmejdění po ingrediencích. Nastouhaná dýně, mouka (příště rýžová), vejce, jogurt bez laktózy a mandlové mléko, trošku medu. Z klasických ingrediencí to lze taky udělat. Ale, já jsem na tyhle kombinace naprosto zvyklá! Hodila jsem to všechno dohromady, přidala jsem nakonec trošku jedlé sody, doprostřed muffinů ještě zmrzlou jahodu, naporcovala jsem těsto do košíčků a nechala jsem v troubě péct na 180 stupních asi 25 minut.

Olalá, díky jogurtu a jahodě uprostřed bylo těsto pořád trošku lepivé, ale prostě jsem ho vydělala a muffiny byly na světě. Doporučuji (odvážlivcům) nakonec pomazat marmeládou.

Krásný pátek!

muffinimg_5176

One thought on “Dýňové muffiny

Zanechat Odpověď

