sladké

Cukrfree vánoční rohlíčky

Krásné pondělí!

Dneska jsem přemýšlela nad tím, kolik jídel a receptů už jsem vyzkoušela od Cukrfree.cz, protože ať už jsou to kaše, lilky, granola, rohlíčky anebo spousta dalšího – tak přesně tyhle recepty se mi vryly do mé paměti když přemýšlím co kdy budu jíst. Myslím, že bych mohla být adept na nejčastější a nejoblíbenější vaření právě podle Janiny! Díky za to 🙂

Jelikož se blíží Vánoce, které opravdu miluju, tak je čas na to upéct cukroví. Co by to bylo za období bez vánočních písniček a cukroví, které provoní celý domov. Co si budeme povídat, každý člověk si řekne: Vánoce – to se nebudu omezovat, bez té tuny jídla a hlavně cukru by to nebylo ono. Jo, nejsem jiná. Ale na druhou stranu, nejsem ani líná pobíhat v kuchyni, péct a hledat zdravější alternativy.  Takže po tom, co se to se mnou od minulých Vánoc s tím jídlem jenom veze, jsem si řekla, že už stačí.

Tento rok to prostě zkusím i jiným směrem, než přecpaným pupkem každý den až do Nového roku – kdy jedeme O-D-Z-N-O-V-U, aneb síla předsevzetí je stejně slabá.

Pak jsem si koupila časopis Žena a život, kde byla spoustu receptů včetně těchto super mandlových rohlíčků.

Rohlíčky jsou bez lepku, bez přidaného cukru a díky mandlové mouce nesníte víc jak pár kousků, to mi věřte 🙂

Recept je komplet celý zde. Já přikládám moji fotodokumentaci a postup 🙂


img_5284img_5288img_5291img_5294img_5298img_5299img_5302img_5306

One thought on “Cukrfree vánoční rohlíčky

Zanechat Odpověď

